В Черкаському НДЕКЦ МВС проходить наукова (переддипломна) практика студентів Черкаського державного технологічного університету.

В Черкаському НДЕКЦ МВС проходить наукова (переддипломна) практика студентів Черкаського державного технологічного університету.

Черкаський НДЕКЦ МВС тісно співпрацює із Черкаським державним технологічним університетом, між якими було укладено ряд договорів, зокрема щодо обміну науковим досвідом, проведення семінарів, круглих столів, підготовки науково-практичних робіт та їх висвітлення у наукових виданнях, а також проходження студентами університету практики на базі Черкаського НДЕКЦ МВС.

Так, у червні поточного року співробітниками відділу автотехнічних досліджень та криміналістичного дослідження транспортних засобів Черкаського НДЕКЦ МВС спільно з працівниками кафедри автомобілів та технології їх експлуатації ЧДТУ, була підготовлена стаття на тему «Особливості дослідження при проведенні судової експертизи технічного стану мотоцикла», яка опублікована у збірнику статей «Матеріали VI міжнародної науково-технічної конференції «Науково прикладні аспекти автомобільної і транспортно-дорожної галузей»».

Також, з 01 по 27 вересня 2020 року на базі відділу автотехнічних досліджень та криміналістичного дослідження транспортних засобів Черкаського НДЕКЦ МВС проходять навчально-виробничу практику студенти 2 курсу магістратури кафедри автомобілів та технології їх експлуатації факультету комп’ютеризованих технологій машинобудування і дизайну, які навчаються за спеціальністю 274 «Автомобільний транспорт», під керівництвом завідувача сектору автотехнічних досліджень Ромашка Сергія Володимировича.

Під час проходження практики студенти ознайомлюються із застосуванням різних вимірювальних приладів, які використовуються працівниками відділу для дослідження технічного стану транспортних засобів, зокрема: штангенциркуль ШЦ-1 (для вимірювання залишкової висоти малюнка протектора шин та залишкової товщини фрикційних накладок гальмових колодок), штангенциркуль ШЦО (для вимірювання залишкової товщини гальмових дисків та внутрішнього діаметру гальмових барабанів), вимірювач сумарного люфту рульового керування автотранспортних засобів «ИСЛ-М», вимірювач ефективності гальмівних систем «Эффект-02», та ліцензійним програмним забезпеченням, яке використовується при виконанні автотехнічних експертиз.

Після проходження наукової (переддипломної) практики студенти отримають додаткові знання про діяльність Черкаського НДЕКЦ МВС та після завершення навчання зможуть застосовувати їх у своїй роботі.

Знайшли помилку - повідомте нам, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter