Спільні заняття між співробітниками відділу розслідування злочинів у сфері транспорту СУ Головного управління Національної поліції в Черкаській області та Черкаського науково-дослідного експертно-криміналістичного центру МВС України
16 лютого 2024 року за ініціативою та на базі Черкаського науково-дослідного експертно-криміналістичного центру МВС України були проведені спільні навчальні заняття із співробітниками відділу розслідування злочинів у сфері транспорту слідчого управління та слідчих підрозділів територіальних органів Головного управління Національної поліції в Черкаській області на тему «Особливості огляду місць дорожньо-транспортних пригод».
Під час зустрічі було обговорено ряд проблемних питань, які можуть виникати при проведенні оглядів місць ДТП, особливо у темну пору доби та при несприятливих погодних умовах. Були розглянуті особливості виявлення і фіксації слідів та інших обставин, які мають значення для повного та об’єктивного розслідування злочинів у справах по ДТП, а також окремі питання проведення слідчих експериментів, зокрема при наїзді на перешкоду у темну пору доби за наявності зустрічного транспорту.
За результатами проведення занять була досягнута домовленість щодо тісної співпраці між підрозділами СУ ГУНП в Черкаській області та Черкаського НДЕКЦ МВС при розслідуванні дорожньо-транспортних пригод.
Учасників було поінформовано про можливості Черкаського НДЕКЦ МВС щодо виконання інженерно-транспортних експертиз у кримінальних провадженнях у сфері безпеки дорожнього руху, зокрема таких як: дослідження деталей транспортних засобів, комплексних авто і фототехнічних.
Також присутніх поінформовано, що Черкаський НДЕКЦ МВС є державною спеціалізованою експертною установою, акредитованою за міжнародним стандартом ДСТУ ISO/IEC 17025:2017, в якій створені організаційні умови і запроваджені концептуальні інструменти для вірного застосування експертних методик. При виконанні експертиз (експертних досліджень) обставин і механізму ДТП використовується ліцензійне програмне забезпечення «CYBID V-SIM 4.0», що дозволяє проводити моделювання руху і зіткнень транспортних засобів.